Încărcare...
QUALITY CUSTOMER CARE SOLUTIONS SRL
Status firmă: funcţiune
Actualizat la 12 iunie 2025
Compania QUALITY CUSTOMER CARE SOLUTIONS SRL (CIF/CUI 35639075), cu sediul în Municipiul Bucureşti, Sectorul 4, a fost înființată pe 12 februarie 2016. Firma este specializată în activităţi ale centrelor de intermediere telefonica (call center), conform codului CAEN 8220.
Informații generale - QUALITY CUSTOMER CARE SOLUTIONS SRL
Status | 1048 - funcţiune 2119 - înregistrare depunere plângere şi transmitere dosar integral la tribunal |
Caen | - Activităţi ale centrelor de intermediere telefonica (call center) |
Înregistrat în E-Factura | De la 1 februarie 2024 |
Plătitor de TVA | De la 1 iunie 2016 |
Indicatori financiari – QUALITY CUSTOMER CARE SOLUTIONS SRL
În anul 2023, QUALITY CUSTOMER CARE SOLUTIONS SRL a înregistrat o cifră de afaceri de 17.808.785,00 RON, înregistrând o creștere de peste 70% față de anul anterior.
Profit - QUALITY CUSTOMER CARE SOLUTIONS SRL
În anul 2023, QUALITY CUSTOMER CARE SOLUTIONS SRL a înregistrat un profit de 984.996,00 RON, cu 180% mai mult față de anul anterior.
Informații Financiare - QUALITY CUSTOMER CARE SOLUTIONS SRL
Mai multe companii din Municipiul Bucureşti
No data
Mai multe companii cu cod CAEN 8220 - Activităţi ale centrelor de intermediere telefonica (call center)
No data